Friday, October 17, 2014

SaveTheDate

 photo http---signaturesmylivesignaturecom-54492-233-7F22522347D0DA79A6199530F76391FC_zps7fe83902.png

Assalammualaikum gadis-gadis dan teruna-teruna Malaysia (^_^)

Alhamdulillah setelah sekian lama jari comel ini tidak menulis any Entry ( dah bertahun kottt tak tulis hihi ) maka hari ini saya akan menulis !! HoooYeahh !!

Baiklah topiknya hari ini agak santai.. berbicara tentang Hati dan Perasaan ceewahhh macam pakar motivasi pulaknya =P. Alhamdulillah Cinta yang disemai bertahun bersama insan pilihan hati InsyaAllah bakal sampai ke Penghujungnya. Oppssss bukan hujung means Tamat tauuuu... Cerita cintaku masih bersambung tapi.. bersambung membuka lembaran Baru. Baru macam mana tue ?? Hehe jenggg jengggggg 



SAVE THE DATE...  haaaa ini dia yg saya maksudkan. ALHAMDULILLAH sayaaaaa amat bersyukur ke Hadrat Ilahi kerana tak lama lagi saya bakal menjadi ISTERI....!! wahhhhhh teruja sangat haaaa (opsss terlajak larissss ). Bila tue ? Biar lah rahsiaa hehe. Semua wanita akan menanti dan mengimpikan agar lelaki pilihan hatinya mengajak atau melamar untuk membina Mahligai RumahTangga..kan kannn.. dan untuk cerita saya... saya dahhh di lamarrrrr seronoknyaaaa... hihi

Apa perasaan saya ?? Well well.. sangat teruja. Urmm Gementar dan takut. Kita semua tahu kan Alam rumah tangga itu besar tanggungjawabnya. Haaaa mananya saya tak nervessss. Tapi InsyaAllah jika niat kita tulus Allah akan permudahkan semuanya. Haaa muka Bakal Imam saya ?? Hihihi Biar lah rahsiaaaa... InsyaAllah dah Ijab Kabul nanti saya buat Entry dan muat naik gambar dia yaa... 

Dan nasihat saya pada adik-adik kat luar sana..... kalau dah suka seseorang Kena lah pandai Jaga diri okeee... hihihi


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...