Monday, May 2, 2011

BaGaimaNa caRa GurlzFriend LebiH TeRpikaT...(^_^)

O.k Guyz...jangan bergembira sekiranya anda sudah memililki Buah Hati. Some How,,manusia memang disifatkan "berubah-ubah". Jadi..peranan lelaki pon penting agar hubungan yang terjalin lebih kekal lama dan gembira. Right??? Wanita penuh dengan sifat emosional yang mengada-ngada. Kadaang They can Think datz she'z boyFriend dah tak sayang..cinta dan bla..blaaa..... O.k..!! Untuk mengatasi masalah nie...Guyz Shud Do Diz....Take a Look.....(^_^)

True Love had Never Reason

1. Berbual Dengan Penuh Makna
Ada pasangan yang sanggup bergayut sepanjang malam untuk memberi tahu bahawa diri mampu jadi pengubat kesunyian. But somehow,,masa berbual yang panjang sebenarnya tidak penting untuk memikat hati wanita. Apa yang lebih utama adalah perbualan yang penuh makna walaupun hanya memakan masa 5 minit.

2. Bagi Kata-Kata Pujian
Memuji adalah satu cara menambat hati pasangan. So000,, but those Guyz out there rajin-rajinlah memuji pasangan dan mengembirakannya. Tapi jangan memuji yang terlampau dan ketara penipuannya. No use kot. Jika anda selalu memujinya itu akan lebih membuat hati si dia lebih tertawan dan dia akan menyenangi anda.

3. Luangkan Masa Yang Berkualiti
Wanita sentiasa ingin mengetahuai bagaimana lelaki meluangkan sama dengan mereka. Wanita tidak mahu menanggung risiko memilih lelaki yang hanya tahu berseronok diluar bersama kawan-kawan semata-mata. Jika anda mampu meluangkan masa yang berkualiti untuk GurlzFriend anda ditambah lagi dengan komunikasi yang baik maka dia akan terus menjadi hak anda selama-lamanya.

4. Berbicara Hal Lucu
Kesah Lucu yang diceriakan dengan selamba merupakan satu penanda aras bahawa anda mempunyai sifar Humor. Wanita percaya, lelaki yang pandai mereka-reka cerita lucu bukan sahaja baik untuk mereka malah akan disenangi oleh kawan-kawan. Soo..dont be too serious bila berdampingan dengan GurlzFriend anda.

6. Ambil Hati Temannya
Wanita memang tidak boleh hidup tanpa kawan-kawan di sekelilingnya. Then, sebagai BoyFriend yang bijak anda haruslah pandai mengambil dan menjaga hati kawan-kawan Buah hati anda. Lagi pandai anda mengambil dan menjaga hati kawan-kawanya, anda adalah sangat istimewa dihatinya.

7. Lemparkan Senyuman Yang Manis
Senyuman adalah satu Sedekah Right?? Cuba bayangkan anda berada dalam situasi yang sangat tertekan dan seseorang bercerita masalah mereka. Sudah tentu anda akan berasa tertekan kan kan kan...?? Tetapi cuba ada seseorang yang membawa cerita lucu dan anda tertawa dengan senang hati sudah tentu masalah anda akan hilang. Jadinya...apabila bertemu dengan orang yang tersayang lemparkanlah senyuman yang paling manis, ikhlas buat dirinya kerana itu akan membuatkan dia lebih bahagia bersama anda.

8. Katakan Dirinya Cantik
Tiada wanita yang tidak sukakan pujian apatah lagi pujian itu datang daripada insan tersayang. Sekali sekala pujilah wajah GurlzFriend anda dan katakan wajahnya sangat cantik. Wajah adalah pandangan utama bila bertemu dan tidak hairanlah jika wanita begitu menjaga penampilan diri mereka sehingga sanggup berhabis ribuan ringgit demi untuk kelihatan cantik. Oleh itu, pujilah Teman wanita anda kerana itu akan memuaskan hati mereka dan membuatkan diri mereka lebih yakin.















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...