Monday, January 17, 2011

keNapA.....??

Awal-awal tahun baru saya telah diuji dengan dugaan yang betol-betol mencabar..tapi kenapa?? Hmm semua yang berlaku ne benar-benar menghentam saya. Saya mungkin bole hadapinya dengan tenang tapi saya takut kalo-kalo saya lemah dan mengaku kalah. Im just an ordinary gurlz. Tapi, sya yakin, Allah itu akan sentiasa ada disamping kita dan kita kena ingat dan selalu berdoa pada-Nya. InsyaAllah semuanya akan baik-baik. 

Saya cuma berharap agar semua ini tidak benar...,,
saya harap orang yang saya sayang jujur dengan saya dan tidak akan mengecewakan saya...,,
Semoga semua masalah ini akan berakhir dan tidak lagi akan menganggu kmi...,,
 semoga kebenaran dan kebaikan akan sentiasa mendekati saya Ya Allah..,,
 totally its make me cry

Andai dia terbaik untuk ku...dekat kan la dia padaku...
Andai dia tak baik untuk ku..Sesungguhnya ku terima TakdirMu






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...