Friday, October 1, 2010

Gila-Gila...

semua orang mesti mengharapkan semua apa yang dia ingikan akan tertunai...betol tak??
huhu..mcm tue la juga saya.....kalo lah semuanya mampu menjadi kenyataan.. bestnyaaaaa....tapi semuanya hanya mampu jadi sekadar angan-angan ja...(^_^)

kalo bole saya nak shopping sepuas hati dengan mak saya...tapi saya nak shopping guna duit saya sendiri.....saya nak belanja mak saya laa...ehehe...beli ole-ole utuk bapa, abg, adik-adik dan lain2.

pastu,, saya teringin sangat-sangat jalan-jalan gi tempat-tempat yang cantik-cantik..mcm yang ad banyak bunga, pemandangan yang cantik, pergi pulau dan pantai yang cantik...pergi tempat yang ada banyak makanan sedap-sedap...(pasar malam la..eheheh)

pastu nak jalan-jalan ngan orang tersayang....
makan-makan.....gi tempat yang ada permainan cam genting, tengok wayang...pergi taman...window shopping....beli barang yang sama..pastu pakai sama-sama...dapat hadiah dari org tersyg...pastu dapat surprise ari jadi.....
sweet kan...huhuhu....

haa..ni lagi teruk..saya berangan nak g luar negera ....hahahaha..nak g korea n jepun...waahh..bestnya..dapat main salji, tengok bunga...makan yang sedap...sushii...dapat jumpa artis korea yang saya minati...bahagianyaaaaaa...huhuhu...

tapi......semuanya hanyalah angan-angan..ehehehe..mana la tauu..jadi kenyataan kan..kan...kan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...